Winnaar van 9 FD Gazelles
Als Support & Quality Assurance Medewerker op de servicedesk van ons consultancy team, ga jij voor de beste oplossing voor onze klanten. Daarnaast test jij uit te leveren oplossingen en nieuwe functionaliteit in onze standaard producten en beheer je binnenkomende bug reports. Zelfstandig maar zeker niet alleen, naast je collega Jelle in dezelfde rol. Vrijheid, maar boordevol met verantwoordelijkheid.
Pak je kans:
Mag Mark bij jou solliciteren?
“Net als mijn collega consultants zorg ik ervoor dat ons transport management systeem en de bijbehorende app zo goed mogelijk worden geïmplementeerd bij onze klanten. Ik vind het gaaf om oplossingen te verzinnen voor allerlei vragen die ze hebben over het dagelijkse gebruik ervan. Ik krijg daarnaast volop ruimte om de regie te pakken en mezelf te ontwikkelen en ik heb elke dag plezier in mijn werk, of dat nu thuis is of op kantoor. “
Jelle - Support & Quality Assurance Medewerker
Als Support & Quality Assurance Medewerker bij MendriX opereer je in een jong en ambitieus team dat haar eigen agenda bepaalt. Samen met jouw collega's is het jullie grootste uitdaging om vraagstukken en verstoringen bij de klant zo snel en goed mogelijk op te lossen. Jij maakt hierbij gebruik van je eigen kennis en vaardigheden, overlegt met collega's of doet een beroep op hun specialiteit. Op de supportdesk werk je samen je directe collega Jelle en gaan we met alle consultants, de product owner en de developers voor de beste oplossing voor onze klanten. Klantbeleving is topprioriteit en we streven continu naar verbetering.
MendriX is de specialist in de logistieke sector met hét TMS en mobiele oplossing voor chauffeur en loodsmedewerker. We maken standaardproducten voor 24/7 logistieke wegvervoerders. We hebben de ambitie om voor deze klanten de best beschikbare oplossing te implementeren en de omzet de komende jaren te verdubbelen. Als Support & Quality Assurance Medewerker beschik jij over goede support- en oplossingsvaardigheden, ben je goed in testen en reproduceren, waardoor we deze ambitie gaan realiseren.
Als Support & Quality Assurance Medewerker wisselt het iedere dag hoe jouw dag eruit ziet. Jij krijgt de vrijheid die je nodig hebt om optimaal resultaat te boeken en waarde te creëren.
Een voorbeeld van hoe jouw dag er uit kan zien:
Je klapt je laptop open en controleert je mail. Even kijken of er nog last minute wijzigingen zijn en nog een terugkoppeling geven over waar een klant zijn SMTP-gegevens in MendriX kan invullen.
Overleg met de collega consultants. Zijn er nog nieuwe klanten die een livegang hebben gepland deze week die zouden kunnen bellen? Zijn er nog bijzonderheden op de supportdesk?
Je collega Jelle, ook Support & Quality Assurance Medewerker, komt binnenlopen. Hij start vandaag iets later, omdat hij met zijn hond naar de dierenarts ging. Onderling stemden jullie dit goed af.
je hebt daarop 30 minuten gewerkt aan een koppeling. Er bleek een XML-bericht met error de rest van de berichten op te houden. De koppeling loopt weer en we bespreken met de Product Owner of dit een incident of een bug is.
De klant is blij, hij kan weer orders ontvangen in MendriX.
Er belt een klant met de vraag hoe hij zijn nieuwe SSL-certificaten moet installeren. Je wijst hem naar de wiki waar een kant-en-klare uitleg staat. Dit is efficiency!
Je krijgt een melding vanuit de developers dat een nieuwe versie klaarstaat voor een klant die een bug had. Je licht de klant in over de versie die geüpdate moet worden en zet voor einde week een reminder in je agenda om een follow-up te doen.
Dit komt goed uit, want de 2e daghelft neemt Jelle de telefoon waar en ga jij aan het testen van nieuwe functionaliteit en bugfixes. Je hebt een weddenschap met de software engineer, omdat die claimt dat je geen fout zal vinden!
Je merkt op dat er toch best wat vragen komen over het installeren van de SSL-certificaten. Je doorloopt de wiki zelf en merkt toch op dat het niet altijd even duidelijk is. Je plant tijd voor jezelf in om de wiki aan te passen zodat klanten zelfredzamer kunnen worden.
Jelle raadpleegt je even. Hij heeft een klant aan de lijn en die ziet een order niet in zijn overzicht. Je kijkt via Teamviewer even mee met de klant om samen met Jelle te achterhalen wat er eventueel gebeurd kan zijn. Jullie komen tot de conclusie dat er een filter geactiveerd was waardoor deze order buiten de zoekopdracht viel. De klant is weer blij en kan weer door! Allemaal weer wat wijzer.
Met een collega doorloop je het nieuwe artikel in de wiki over de SSL-certificaten. Check dubbelcheck? Publiceren!
Een consultant vraagt of je een klant nog wilt benaderen die een bug blijkt te hebben. Je doorloopt het en ontdekt inderdaad dat er iets niet goed zit. Je maakt een ticket aan om dit door tech op te laten pakken.
Maak je ambitie waar en word verantwoordelijk voor het succes van MendriX bij onze klanten. Als Support en QA medewerker verdien je een goed salaris, geef je jouw carrière een boost en bouw je, na 9 FD Gazelles, nu mee aan ons gezamenlijk Europees succes.
Je collega's geven je een warm welkom en laten je ervaren dat wij onze mensen op één hebben staan.
Iedereen legt een mentaliteit aan de dag waarin we elke dag beter willen zijn dan de dag ervoor.
Je krijgt bij MendriX vrijheid, verantwoordelijkheid én zelfstandigheid, binnen een context van vertrouwen.
Jouw groei én onze groei gaan hand in hand. Daarom steunen we jouw ontwikkeling, waar je maar wilt.
We behoren tot de top van de markt. 9 FD Gazelles en een 25e positie in de Main 50 bevestigen dat we de beste willen zijn.
Binnen het supportteam ben jij zeker geen nummertje, ook al ben je met zijn tweeën binnen het grotere consultancy team. We zijn een platte organisatie met korte lijnen.
Jij hebt recht op de beste baan voor jou. Daar horen natuurlijk ook de beste voorwaarden bij. Hieronder hebben we er een aantal uitgelicht, zodat je precies weet wat jij kunt verwachten van ons.
Vrij comfortbudget van € 400
We willen graag dat onze medewerkers zo comfortabel mogelijk hun werk kunnen doen. Hiervoor krijg jij een vrij budget, dat je overal aan mag besteden. Of je nou verwarmde sloffen, headphones of een skippybal als bureaustoel wilt. Jouw budget, jouw keuze.
Thuiswerken, vergoeding en budget
Thuiswerken vinden we helemaal prima! Hiervoor krijg jij een dagvergoeding, voor de kosten die je anders bespaard zouden blijven. Koffie bijvoorbeeld. Daarnaast krijg jij € 375 budget om jouw thuiswerkplek in te richten.
Ruimte voor inbreng/ontplooiing
Als Support & QA medewerker spreek jij onze klanten over waar de klant tegenaan loopt in het dagelijkse gebruik van MendriX. Denk jij dat we nóg beter kunnen worden? Kom maar op! Jouw inbreng helpt ons allemaal verder.
Opleidingsbudget op maat
Jij hebt de regie over jouw eigen, persoonlijke groei en ontwikkeling. We dragen je niet op om cursussen of opleidingen te volgen, dit kun jij helemaal zelf bepalen. We stemmen jouw budget af op jouw wensen.
Laat even je gegevens achter en Igor belt je zo spoedig mogelijk terug. Uiteraard zonder verplichtingen vooraf.